Vlastníctvo a vedenie podniku si vyžaduje denný rozvrh plný tvrdých výziev: Kto je pre túto úlohu lepšie kvalifikovaný? Kto dostane povýšenie? A niekedy, bohužiaľ, kto musíme prepúšťať? Zriedkavo sa odpovede na tieto a mnohé ďalšie otázky ľahko vyskytnú. A tak, aby sme vytvorili zmysel pre spravodlivosť, pozeráme sa na štatistiky, čísla a operačné ciele, aby sme objektívne dosiahli vhodný záver na vytvorenie procesov a prejavenie firemnej kultúry.
Vytvorenie spravodlivého a objektívneho pracovného prostredia je chvályhodné a potrebné. Dátové body a marže sú nevyhnutné pre rast a bezpečnosť. Ale nikdy nesmieme stratiť zo zreteľa skutočnosť, že všetky obchody sú úplne osobné. Jednoducho premýšľajte o tom, čo vás viedlo k tomu, že chcete založiť svoju spoločnosť alebo vstúpiť do svojho poľa a budete viac ako pravdepodobne objavovať motiváciu mimo ekonomickej výmeny.
Okrem toho vieme, že uznanie a lojalita značky sú priamym dôsledkom vytvorenia personalizovaného, dôveryhodného vzťahu medzi vaším podnikom a zákazníkom. Ľudia sú premenení na kvalitný tovar spojený s kvalitnými skúsenosťami. Tieto zážitky z kvality sú výsledkom interakcie so spokojnými zamestnancami. Vysoká miera udržania a produktivity zamestnancov priamo koreluje so zmyslom hodnoty a komunity v spoločnosti. Platí to najmä pre milénia – tie, ktoré sa narodili v rokoch 1982 až 2004 a ktoré podľa januárového roku 2018 Forbes„chcú, aby ich pracoviská a ľudia tam fungovali ako druhá rodina. Chcú, aby táto spoločnosť mala ľahko pochopiteľné a prosociálne súbory hodnôt. Chcú príležitosti na rozšírenie ich užitočnosti pre vašu spoločnosť a chcú, aby ste im pomohli vrátiť sa do komunity.
Nič z toho nemôže prísť ako nové informácie. Solidné medziľudské vzťahy a silná starostlivosť o zákazníkov sú základom úspešného obchodného modelu. Ale v rýchlo sa rozvíjajúcom, technologicky závislom svete na požiadanie, v ktorom žijeme, ako podporujeme a posilňujeme tieto základy „starej školy“?
Keď ľudia hovoria o firemnej kultúre, často opisujú kódexy správania, klímu pre inováciu a výmenu myšlienok a ako je definovaný a meraný úspech. Čoraz viac a možno aj vďaka tisícročnému vplyvu, kultúra spoločnosti odráža jej pozíciu hráča v širšom spoločenstve, v ktorom pôsobí. Rovnako ako nezisková organizácia, aj kultúra založená na hodnotách a riadená spoločnosť pomáha rozvíjať reputáciu vášho podniku ako spojenca v komunite. Partnerstvá a siete sú ľahšie falšované a vaša servisná základňa (zákazníci a zamestnanci) považujú vašu spoločnosť za inkluzívnu a orientovanú na rast.
Myslenie ako neziskovka pomáha rásť malým podnikom
Podobné príspevky
Záhradný nábytok, ktorý má štýl
Dnes už je úplne bežné mať balkón, predzáhradku alebo nádhernú priestrannú terasu aj keď bývate v bytovom dome. Takmer každý...
Ako vybrať ideálny kabát alebo bundu pre ženy? Sprievodca od MEDICINE
Jeseň je čas, kedy sa dni skracujú a teploty začínajú klesať. Je to ideálny moment na obnovenie šatníka o teplé...
Ktoré sú najobľúbenejšie online kasína na Slovensku a aké bonusy prinášajú?
Online kasína sú u nás na vzostupe a ich popularita neustále narastá. Nielenže prinášajú vášeň z hry a zábavu, no...
Ako si zahrať v online kasíne úplne bez rizika?
Hra v online kasínach je u nás čoraz populárnejšou. Prináša atraktívny spôsob zábavy, ale aj reálnej výhry. Na Slovensku máme...
Reklamné predmety sú dôležitým mostom medzi značkou a zákazníkom
Reklamné predmety sú jedným z najstarších nástrojov marketingu, no ich význam a účinnosť sa ani s pribúdajúcimi digitálnymi technológiami neznižujú....
Využívanie eskortnej služby je rozhodnutím každého z nás
Telefóny vlastní každý človek, pevná linka je síce už v úzadí, ale mobilné telefóny ich nahradili veľmi rýchlo a vo...